သီတင်းကျွတ်လက်ဆောင် Lucky Draw အရောင်းမြှင့်တင်ရေးအစီအစဉ်ရဲ့ သတ်မှတ်ကာလက ဘယ်အထိလဲ

  • သီတင်းကျွတ်လက်ဆောင် Lucky Draw  အရောင်းမြှင့်တင်ရေးအစီအစဉ်ကို ၂၀၂၀ ခုနှစ်အောက်တိုဘာလ ၁ရက်နေ့မှ၃၁ရက်နေ့အထိသတ်မှတ်ထားပါသည်။

What is the promotion period for this Thadingyut Lucky Draw Promotion?

  • This Thadingyut Lucky Draw Promotion period is from 1stto 31st October 2020.

ဤအစီအစဉ်တွင် ဘယ်သူတွေပါဝင်နိုင်သလဲ။

  • အခြားဖော်ပြထားချက်များ မရှိပါက SUNNY eSTORE ၏ ဝယ်ယူသူအားလုံးသည် သီတင်းကျွတ်လက်ဆောင် Lucky Draw အရောင်းမြှင့်တင်ရေးအစီအစဉ်များတွင် ပါဝင်နိုင်ပါသည်။

Who is eligible for this promotion?

  • All SUNNY eSTORE’s customers are eligible to participate in this Promotion, unless otherwise specified.

ကျွန်ုပ် ဘယ်လိုပါဝင်နိုင်ပါသလဲ။

  • ကျွန်ုပ်တို့၏ website ဖြစ်သည့် www.sunny.com.mm မှပစ္စည်းများကို တိုက်ရိုက်မှာယူခြင်းဖြင့် ပါဝင်နိုင်ပါသည်။
  • အခြားနည်းလမ်းတစ်ခုမှာ နံနက် ၇ နာရီမှာ ည ၁၀ နာရီအတွင်း ၀၉ ၈၉၁ ၇၄၉၄၈၉ ရှိ ကျွန်ုပ်တို့၏customer service hotlineသို့မဟုတ် ကျွန်ုပ်တို့ ၏ Facebook messenger chat မှဆက်သွယ်မှာယူနိုင်ပါသည်။

How can I participate?

  • You can participate by ordering the directly from our website www.sunny.com.mm
  • Alternatively, you can also call our customer service hotline at 09 891 749489 between 7AM – 10PM to place your order, or simply drop us a note on our Facebook messenger chat before 10PM everyday.

 ဘယ်ပေးချေမှုနည်းလမ်းတွေကို ကျွန်ုပ် အသုံးပြုနိုင်ပါသလဲ။

  • ‌သင်၏ဝယ်ယူမှုကို နည်းလမ်း ၂ မျိုးဖြင့် ပြုလုပ်နိုင်ပါသည် - (၁) KBZPayကို အသုံးပြုပြီး ကျွန်ုပ်တို့ ၏ကုန်သည်ငွေစာရင်း (စာရင်းနံပါတ် - ၇၀၀၀၁၉၀၁) ထံ ငွေလွှဲပြီး ပေးချေနိုင်ပါသည်၊ သို့မဟုတ် (၂) သင့်တံခါးဝသို့ ပစ္စည်းများ ရောက်သည့်အခါတွင် Cash on Delivery အား အသုံးပြုရုံဖြင့် ပေးချေ နိုင်ပါသည်။
  • KBZPay app မှတစ်ဆင့် သင် ပေးချေမှုပြုလုပ်ပြီးသည့်အခါတွင် Customer Service Hotline မှတစ်ဆင့်၊ သို့မဟုတ် Facebook messenger ပေါ်မှတစ်ဆင့် ကျွန်ုပ်တို့၏ Customer Service Team ထံကျေးဇူးပြု၍ အသိပေးပါ။

What payment methods can I use?

  • You can make your purchase via two different methods: (i) by using KBZPay and transferring to our merchant account (account number: 70001901) or simply by using (ii) Cash on Deliverywhen the products arrive at your doorstep!
  • One you have made a payment via KBZPay app, kindly send your payment notification to our customer service team through the customer service hotline or on Facebook messenger.

ဤအရောင်းမြှင့်တင်ရေးအစီအစဉ်ကာလအတွင်း ကျွန်ုပ် အမှာဘယ်နှစ်ခု ပြုလုပ်နိုင်သလဲ။

  • အခြားဖော်ပြချက်များ မရှိပါက အရောင်းမြှင့်တင်ရေးအစီအစဉ်ကာလအတွင်း သင် မှာယူနိုင်သည့်အရေအတွက်မှာ ပစ္စည်း stock လက်ကျန်ရှိနေသည့်အထိ မည်သည့်အကန့်အသတ်မှ မရှိပါ။
  • လိမ်လည်မှု၊ မသမာမှု သို့မဟုတ် အခြားအလွဲသုံးစားပြုလုပ်သည့်ပုံစံတစ်ခုခုဖြစ်သည်ဟု သံသယ ရှိခဲ့ပါက SUNNY eSTORE အနေနှင့် မည်သည့်အမှာကိုမဆို ဖျက်သိမ်းခြင်း သို့မဟုတ် ခွင့်မပြုခြင်း ပြုလုပ်ပိုင်ခွင့်ရှိသည်။

How many orders can I make during this promotion?

  • There is no limit to the number of orders you make during the promotion as long as products are in stock, unless otherwise specified.
  • SUNNY eSTORE reserves the right to cancel or disallow any orders in case of suspected fraud, mischief, or any other form of misuse.

ဘယ်အချိန်မှာ ပစ္စည်းတွေကို ပို့ပေးမှာလဲ။

အရောင်းမြှင့်တင်ရေးအစီအစဉ်အတွက် ပစ္စည်းပို့သည့်မူဝါဒမှာ SUNNY eSTORE ၏ အထွေထွေပစ္စည်းပို့ဆောင်ရေးမူဝါဒနှင့် အတူတူပင်ဖြစ်ပါသည်။

When will the products be delivered?

  • The delivery policy for promotions is consistent with SUNNY eSTORE’s general delivery policies.

ကျွန်ုပ်၏အမှာကို ဖျက်သိမ်းခြင်း၊ ပစ္စည်းပြန်လဲခြင်း သို့မဟုတ် ငွေပြန်အမ်းယူခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ပါသလား။

  • ဤအစီအစဉ်အတွက် ပစ္စည်းတွင် မူလ/ထုတ်လုပ်မှုဆိုင်ရာ ချို့ယွင်းချက် များရှိသည့်အခါမှလွဲ၍ ကျွန်ုပ်တို့ ပစ္စည်း(များ) ပို့ပြီးသည့်အခါတွင် အမှာများအား ဖျက်သိမ်းခြင်းကို ခွင့်မပြုပါ။
  • ပစ္စည်းတွင် မူလ/ထုတ်လုပ်မှုဆိုင်ရာ ချို့ယွင်းချက်များရှိပါက ပစ္စည်းလက်ခံရရှိပြီးသည့်အချိန်မှ ၃ ရက်အတွင်း SUNNY eSTORE Customer Service Team ထံ ကျေးဇူးပြု၍ အကြောင်းကြားပါ။ မည် သည့်ပစ္စည်းပြန်လဲမှုမဆိုအား ၁၄ ရက်အတွင်း အပြီးပြုလုပ်သွားရမည်။ ထို့ပြင် ကျွန်ုပ်တို့အနေနှင့် ကျွန်ုပ်တို့ကုန်သည်များ၏ ပစ္စည်းပြန်လဲခြင်းဆိုင်ရာမူဝါဒများကို လိုက်နာရမည်ဖြစ်သောကြောင့် အချို့သောဖြစ်စဉ်များတွင် ကွာခြားမှုများရှိနိုင်သည်။
  • သီတင်းကျွတ်လက်ဆောင် Lucky Draw အစီအစဉ်အတွက် ငွေပြန်အမ်းယူခြင်းများကို ခွင့်မပြုပါ။

Can I cancel, exchange or refund my order?

  • For special promotions, we do not accept cancellations of orders once we have delivered the product(s), except in the case of original / manufacturing defects.
  • Should there be any original / manufacturing defects with the product, please inform the SUNNY eSTORE customer service team within 3 days from the receipt of the product. Any exchange must be completed within 14 days. We also need to comply with the exchange policies of our merchants which may in some cases be different.
  • Refunds are not allowed for Thadingyut Luck Draw Special Promotion.

 

အခြားအကျုံးဝင်သည့် စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များ ရှိပါသလား။

  • ကံစမ်းမဲကူပွန်စုစုပေါင်း ၃၀၀ ခု ပြည့်မီပြီးသည့်အခါ ကံစမ်းမဲသတ်မှတ်ကာလအပြီးတွင် ကျပ် ၃သိန်းတန်အထူးဆုတစ်ဆုနှင့်ကျပ် ၅သောင်းတန် ဆု ဆယ်ဆုကို ပွင့်လင်းမြင်သာစွာ မဲနှိုက်ရွေးချယ်၍ပေးအပ်သွားမည့်အစီအစဉ်ဖြစ်ပါသည်။
  • SUNNY eSTORE တွင် အသုံးပြုမှုအားလုံးကို အကျုံးဝင်သည့် စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များအားကြည့်ရှုရန်အတွက် ဤနေရာကို နှိပ်ပါ။

Are there any other terms that apply?

  • The lucky draw will proceed only when a total 300 worth of coupons purchased, at the end of promotion period. After the promotion period, SUNNY eSTORE will organize a luck draw to award a grand prize worth of 300,000 Kyats worth vouchers and ten 50,000 Kyats worth vouchers.
  • Please click here to access otherTerms & Conditions that apply to all usage on the SUNNY eSTORE.